ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Serra Pelada, veliki rudnik zlata



Serra Pelada (engleski: "Bald Mountain") bio je veliki rudnik zlata u Brazilu 430 kilometara južno od ušća rijeke Amazone. Rudnik je  postao poznat po fotografijama koje je fotografisao Sebastiao Salgado.
Prikazuje radnike  koji potsjećaju na mrave kako pomiču veliku količinu rude rukama. Zbog haotične prirode operacije,procjena tačnog broja radnika je teško.
Smatra da je oko 10.000 radnika bilo prisutno, što ga čini jednim od najvećih rudnika na svijetu.



Danas  rudnik  Serra Pelada je napušten i ovaj površinski kop  gdje je nekad radilo oko 10.000 radnika  ispunjen je   vodom,  stvarajući malo zagađen jezero.


U ranoj dobi  rudnika, brazilska vojska je preuzela poslovanje kako bi se spriječilo izrabljivanje radnika i sukob između rudara i vlasnika.
Zbog uporabe žive u postupku ekstrakcije zlata,  velike površine oko rudnika  su veoma zagađene.
Ljudi  koji  su se hranili  ribom nizvodno od rudnika, imali povišene količine žive u  svome tijelu.

1 komentar:

  1. Ponuda zajma po 2% stope je vrlo zanimljiva u kojoj sam našao Pedro zajam ponuditi originalan i brz postupak zajma ikad, jer otkad sam podnio zahtjev za zajam Pedro i njegovu zajamnu tvrtku u New Yorku, uspio sam upravljati svojim poslom i podmiriti se Ostale financijske potrebe, Pedro i njegova zajamna tvrtka nude mi zajam po stopi od 2% od 2 milijuna eura za moj posao pokretanja i tako sam ponosan što objavim da je Pedro zajam ponuda najbolje mjesto za stjecanje bilo koje vrste za bilo koju vrstu Zajmovi.

    Kontaktirajte Pedro Mail: pedroloanss@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Comments system